sobota, 5. februar 2011

Ena zame...

Toooliko časa že nisem ničesar objavila, da je bil že skrajni čas, da se malce zmigam. Ploščici, ki sem ju naredila sestričnama za novo leto, sta se super obnesli in ker sta mi bili tako všeč, sem se odločila, da naredim eno tudi zase. Decembra sem naredila več ploščic iz das mase in čakale so v omari na priložnost, da jih poslikam. No, zalogo že pridno praznim.


Objavo bom izkoristila še, da se lepo zahvalim blogarkama Tanji E. in Simoni, ki sta mi podelili nagrado Veter v hrbet:) Res lepa hvala. Tako vem, da vam je moj blog všeč in ga berete, čeprav objave niso redne zaradi nenehne stiske s časom.

Upam, da bo v prihodnje bolje...

Pozdrav,

Sara

1 komentar:

  1. Ooo, kako cortkana pupika. Limeta zelena oblekica mi je full všeč.

    OdgovoriIzbriši