četrtek, 14. april 2011

Še čisto malo do konca...

...šolskega leta mislim....potem bom pa skupaj z novimi sošolci obrabljala šolske klopi gimnazije. Čeprav je res že konec in nimam več toliko obveznosti, si še vedno zapišem čisto vsako šolsko obveznost, vendar sedaj to ni več bistvenega pomena. Recimo, da pomagam učiteljicam lažje zaključiti moje lepe ocene ( hehe:).

Ta teden je bilo v našem Mercator centru tekmovanje turističnih krožkov, katerega se je seveda udeležila tudi naša šola. Sama nisem veliko sodelovala, ker nisem članica krožka, sem pa vseeno naslikala vhod v jamo, saj smo predstavljali Postojnsko jamo. Mislim, da smo vse skupaj super predstavili in čeprav nismo zmagali (bili smo drugi), sem vseeno ponosna na naš uspeh in delo. Vsi, ki smo sodelovali,smo dobili blokec in svinčnik Mercatorja. V bistvu nista nič posebnega,običajna, le da je blokec narejen iz recikliranega papirja. Takoj, ko sem "nagrado" zagledala, sem vedela, kaj bom z njo. Zamislila sem si, kako bom blokec in svinčnik malce preuredila in tako bosta super služila mojim potrebam. Tako je nastal tale rožičast blokec in svinčnik v kompletu, ki kar kličeta tople dneve in poletne počitnice.


Ker sem staro beležko že do konca popisala, mi bo nova odlično služila do konca tega šolskega leta. Mogoče pa ostane v njej kaj prostora še za drugo leto, ko bom že prvi letnik na gimnaziji. V vsakem primeru je koristna. Uživajte še zadnja dva meseca šolskih dni in direndaja, ki ga s seboj prinese šola, kajti avgusta jo bomo vsi že malce pogrešali. Sicer je pa do takrat še doooolgaaa......

Uživajte,
Sara

4 komentarji:

  1. Krasno ti je uspelo in blokec res kar kliče po počitniških doživetjih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita predelava bloka in svinčnika ti je uspela. Prav kliče po prijetnih sončnih zapisih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res krasna preobrazba blokca, zdaj boš vanj še raje zapisovala ;)
    P.S. Hvala ker si postala spremljevalka mojega bloga!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sara ti si prava mala čarovnička! Zelo lepa predelava!

    OdgovoriIzbriši