nedelja, 26. december 2010

Za začetek en lep pozdravček

Torej kot sem že napisala v svoji predstavitvi je moje ime Sara in prihajam iz Postojne.Čeprav sem najstnica, vseeno svoj prosti čas raje kot pred računalnikom in televizorjem,preživljam ob ustvarjanju novih reči. Največkrat ustvarim kaj za svoje najdražje, družino in prijatelje.  Rada se izražam tudi na druge načine, npr. z glasbo (petjem in igranjem na čelo). Za vse tiste, ki vas zanima, kako tole izgleda sem priložila tudi videoposnetek, na katerem igram čelo. Ta pa je z zadnjega tekmovanja v Trstu, na katerem sem bila ta mesec. Upam, da vam bo všeč!:)


Jah, tudi glasba je ustvarjanje, se mi zdi.
No, zaenkrat je to vse. Upam, da bom ustvarila kaj, kar bom lahko delila skupaj z vami. Do takrat pa...
 lepo se imejte in uživajte!

4 komentarji:

  1. Pozdravljena! Čestitam za nov blog in tudi za čudovito glasbo na posnetku! Glasba je definitivno ustvarjanje in ker sama nimam nobenega smisla zanjo, zelo uživam v stvaritvah drugih! Vse pohvale tudi za zelo razdelane ideje, kaj počneš v svojem prostem času. Zelo nenavadna stvar za petnajstletnico! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena Sara. Super, da si se odločila deliti svoje talente z nami. Sem prepričana, da bomo imeli veliko za videti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Živjo Sara! Tvoja predstavitev mi je zelo všeč in prepričana sem, da bomo imeli še kaj videti. Da, tudi glasba je ustvarjanje in ti ustvarjaš čudovito glasbo. Srečno še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla :-))
    Vidim, da si že prava velika ustvarjalka, lepe izdelke imaš, sem si ogledala vse zgornje objave!

    OdgovoriIzbriši